Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu w ramach procedury rozeznania rynku oraz oszacowania wartości zamówienia zaprasza do składania ofert na monitoring systemu alarmowego przez okres 16.01.2017 – 31.12.2017.
Zapytanie przeprowadzone w trybie rozeznania rynku na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP (zamówienie do 30 000 euro).
I. Wykonawca zobowiąże się względem Urzędu do:
Monitoringu systemu alarmowego w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu wraz z wysłaniem grupy interwencyjnej do monitorowanego obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego.
II. Warunki udziału.
Zleceniobiorca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zapytania, posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania usługi oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami pracownikami ochrony którzy posiadają wymagane prawem kwalifikacje
III. Miejsce i termin złożenia oferty.
Oferty należy przesyłać do 9 stycznia 2017 r. do godz. 15.30 w wersji elektronicznej, na adres mailowy: praca@pupgrojec.pl lub w wersji papierowej na adres: Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu ul. Laskowa 4a.
Osobami do kontaktu są:
Katarzyna Lenarcik – Kierownik Ref. Organizacyjno – Administracyjnego, tel. 48 664 80 47
W ofercie należy podać kwotę brutto realizacji zamówienia w rozliczeniu za cały okres umowy a także z rozbiciem na miesiąc.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Zleceniobiorcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.