OA.26.6.2024
Zleceniobiorcy
ZAPYTANIE DO SKŁADANIA OFERT
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zaprasza do składania ofert na zakup 1000 ryz papieru xero.
Charakterystyka produktu:
Format papieru A4
Jedna ryza: 500 arkuszy
Klasa papieru: C
Gramatura papieru: 80g/m2
Przy zamówieniu 1000 ryz termin realizacji nastąpiłby w dwóch dostawach:
I dostawa 500 ryz do końca kwietnia 2024r.
II dostawa 500 ryz do końca września 2024r.
Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą zdaniem Urzędu ofertę handlową zostanie zaproszony do negocjacji handlowych w tym przedmiocie. Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe brutto oraz netto za jedną ryzę, wartość netto i brutto całego zamówienia oraz koszt dostawy.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty cenowej. Zleceniodawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 1).
Oferty prosimy przesyłać do dnia 09.04.2024r. do godz. 15.00 na adres e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl
Urząd zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy bez podania przyczyny.