Promocja - plakat RPO WM (IV)
- W miejscu realizacji projektu (tj. w PUP Grójec) umieszczono plakaty w formacie A3 w kolorze. Na plakatach umieszczono następujące informacje:
- nazwę beneficjenta i logo beneficjenta,
- tytuł projektu,
- cel projektu,
- do kogo skierowany jest projekt,
- wysokość wkładu UE,
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,
- zestaw logo – znaki FE, znak „Mazowsze serce Polski", flagę Polski, znak UE oraz logo beneficjenta.
- Informacje na stronie internetowej urzędu pracy dotyczące realizacji projektu zawierające:
- nazwę programu,
- informacje do kogo skierowany jest projekt,
- liczbę osób przewidywaną do objęcia wsparciem w projekcie podziałem na zadania planowane do realizacji,
- łączną wartość projektu,
- zestaw logo – znaki FE, znak „Mazowsze serce Polski"flagę Polski, znak UE oraz logo beneficjenta,
- okres realizacji projektu.
- Promocję projektu wśród pracodawców i bezrobotnych prowadzili również doradcy klienta (pośrednicy pracy i doradcy zawodowi) poprzez:
informowanie o projekcie bezrobotnych i pracodawców podczas ich wizyt
w urzędzie, kontakty telefoniczne zarówno z bezrobotnymi jak i pracodawcami, organizowanie spotkań z bezrobotnymi. - Każdorazowo przed rozpoczęciem rekrutacji do poszczególnych zadań w projekcie ukazywały się na stronie internetowej urzędu konkursy (nabory) wniosków od pracodawców lub bezrobotnych.