HtmlBox

Aktualności

Публикатор

Konkurs 4/RP/2025

Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu ogłasza nabór wniosków o zorganizowanie robót publicznych dla osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy.


Do robót publicznych mogą być kierowani bezrobotni zarejestrowani w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grójcu.

Roboty publiczne mogą być organizowane przez:

  • powiaty (z wyłączeniem prac organizowanych w urzędach pracy),
  • gminy,
  • organizacje pozarządowe statutowo zajmujące się problematyką ochrony środowiska, kultury, oświaty, kultury fizycznej i turystyki, opieki zdrowotnej, bezrobocia oraz pomocy społecznej,
  • spółki wodne i ich związki.

Organizator robót publicznych może wskazać pracodawcę, u którego będą wykonywane roboty publiczne i wówczas ten wskazany pracodawca będzie beneficjentem pomocy.

Okres realizacji robót publicznych - do 6 miesięcy

Wnioski należy składać w terminie od  26.02.2025 r. do 28.02.2025 r. na druku zamieszczonym poniżej.

Wnioski, które wpłyną w innym terminie będą rozpatrzone negatywnie.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać osobiście, w kancelarii Urzędu Pracy w Grójcu, ul. Laskowa 4a od 7.30 do 15.30, pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu do urzędu), elektronicznie przez portal praca.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP: /PUPGrojec14060/SkrytkaESP lub e-Doręczenia: AE:PL-80318-88683-JAWIE-27)*.

*O złożeniu wniosków w formie papierowej decyduje data wpływu do PUP, natomiast wniosków złożonych elektronicznie decyduje data i godzina wpływu wniosku na platformie praca.gov.pl lub na elektroniczną skrzynkę podawczą – w pierwszym dniu naboru od godziny 7.30, w ostatnim dniu naboru do godziny 15.30.

W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej, wniosek oraz załączniki do wniosku muszą posiadać:

  1. bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub
  2. podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

W PRZYPADKU WYCZERPANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZONYCH NA PRZEDMIOTOWE ZADANIE URZĄD ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO ZAMKNIĘCIA NABORU WNIOSKÓW.

Wniosek wraz z załącznikami dostępny poniżej.
           
Szczegółowe informacje można uzyskać w pok. 207 lub pod nr tel. (48) 685 01-55, (48) 685 01-30

Załączniki

Wniosek o skierowanie do robot publicznych ALGORYTM
Wniosek o skierowanie do robot publicznych ALGORYTM.doc 109 KB
Obowiązek informacyjny Roboty publiczne
Obowiązek informacyjny Roboty publiczne.docx 19 KB
Zgłoszenie oferty pracy
Zgłoszenie oferty pracy.doc 66 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx 62 KB
Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów