Ogłoszenie o zamówieniu - usługi na ochronę mienia i budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu

Print Drukuj

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

UWAGA: W dniu 24.02.2016r. zmianie uległa umowa - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

- załącznik SIWZ (sprostowanie dat w części VIII pkt. 3 oraz w części IX pkt. 1 ustęp 1 i pkt. 3)

Odpowiedzi na pytania wykonawców, które wpłynęły do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu zamieszczone zostały w załączniku.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.02.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu , ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 664 80 30, faks 48 664 80 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pupgrojec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpośrednia ochrona budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Grójcu przy ul. Laskowej 4a, łącznie z mieniem znajdującym się w tym obiekcie jak i poza nim, na terenie stanowiącym własność Urzędu przed przedostaniem się na jego teren osób nieupoważnionych, w godzinach od 15.00 do godziny 8.00 rano dnia następnego, a także całodobowo w dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, w okresie od dnia 01.04.2016 r. do dnia 31.03.2019r. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 209 000 euro. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.50.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (w zakresie wskazanym w ustawie z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2014 r, poz. 1099 ze zm.). Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymieniony warunek Wykonawca spełnił.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymieniony warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego

                            miejsce zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty

                          dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie

                          wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków

                          o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

                          składania ofert.

 

  • III.4.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 26 ust. 2d w związku z art. 24 ust. 2 pkt 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1)      cena – 95 %

2)      czas reakcji grupy interwencyjnej – 5 %

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 213): Powiatowy Urząd Pracy ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Odpowiedzi na pytania PUP
Odpowiedzi na pytania PUP.pdf 916 KB
zał nr 6 do SIWZ_oswiadczenie_grk
zał nr 6 do SIWZ_oswiadczenie_grk.doc 35 KB
zał._7_do SIWZ umowa_zmiana w dniu 24.02.2016
zał._7_do SIWZ umowa_zmiana w dniu 24.02.2016.doc 80 KB
zał _4_do SIWZ oswiadczenie_bpw
zał _4_do SIWZ oswiadczenie_bpw.doc 24 KB
zał _1 do SIWZ_oferta
zał _1 do SIWZ_oferta.doc 39 KB
SIWZ
SIWZ.docx 28 KB
zał nr 2 do SIWZ opis p
zał nr 2 do SIWZ opis p.doc 30 KB
zał _3 do SIWZ_oswiadczenie
zał _3 do SIWZ_oswiadczenie.doc 24 KB
zał _5_do SIWZ oswiadczenie_os _fiz (1)
zał _5_do SIWZ oswiadczenie_os _fiz (1).docx 14 KB
Informacje o publikacji dokumentu