OA.26.11.2022
Zleceniobiorcy
ZAPYTANIE DO SKŁADANIA OFERT
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) zaprasza do składania ofert na dostęp do Serwisu Informacji Prawnej w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. Dostęp do Informacji Prawnej musi zawierać co najmniej nieograniczony dostęp do przepisów prawa polskiego i europejskiego wraz z komentarzami oraz orzecznictwem sądowym i administracyjnym. Dostęp do SIP musi zawierać nieograniczoną liczbę stanowisk w siedzibie urzędu oraz trzy licencje (odrębne dostępy) poza siedzibą urzędu. Ponadto SIP musi posiadać aktualizacje online.
Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz netto za 12 miesięcy.
Zleceniodawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 1).
Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zaproszony do negocjacji w tym przedmiocie.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty cenowej.
Urząd zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy bez podania przyczyny. Oferty prosimy przesyłać do dnia 05.12.2022r. do godz. 15:00 na adres e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl