Składanie ofert na materiały eksploatacyjne

Print Drukuj
OA.26.43.2023
                                                                                                                                                                                                                                                       Zleceniobiorcy
 
      Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej w celu rynkowego rozpoznania cen i oferentów na zakup niżej wymienionych materiałów eksploatacyjnych.
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe brutto i netto oraz wartość netto i brutto całego zamówienia. Zleceniodawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 1).
I. Tonery do urządzeń wielofunkcyjnych (oryginały lub zamienniki):
- CF 226X - 60 szt.
- TK1170 – 40 szt.
- W1331X – 50 szt.
Materiały eksploatacyjne powinny być oryginałami lub zamiennikami wysokiej klasy. W przypadku zamienników wydajność powinna być równa lub większa niż oryginał. Do każdego tonera należy podać model i nazwę producenta. Gwarancja door-to-door.
II. Bębny oraz tonery do urządzeń wielofunkcyjnych (tylko oryginały):
DK1150 – 2 szt.
W1332A – 10 szt.
DK5140 – 11 szt.
TK5270K -15 szt.
TK5270C – 5 szt.
TK5270M – 5 szt.
TK5270Y – 5 szt.
Materiały eksploatacyjne (tonery) powinny być oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne rozumie się wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta sprzętu, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane oraz nieposiadające elementów recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta oraz termin ważności. Termin przydatności do użycia tonerów musi wynosić co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Koszt dostawy oraz odbioru zużytych tonerów pokrywa Wykonawca.
Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą zdaniem Urzędu ofertę handlową zostanie zaproszony do negocjacji handlowych w tym przedmiocie.
Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty cenowej.
Urząd zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy bez podania przyczyny.
Oferty prosimy przesyłać do 28.11.2023 r. do godz. 15:00 na adres e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl

Załączniki

(18)Oświadczenie wykonawcy dot. wyklucznia
(18)Oświadczenie wykonawcy dot. wyklucznia.docx 19 KB
Informacje o publikacji dokumentu