Zleceniobiorcy
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) zaprasza do składania ofert na serwis instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych będących własnością Urzędu. Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą zdaniem Urzędu ofertę zostanie zaproszony do negocjacji w tym przedmiocie. Oferta powinna zawierać ceny brutto oraz netto za poniższe usługi:
- Konserwacja, przegląd urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji (od jednego urządzenia)
- Usuwanie awarii (cena za roboczogodzinę)
- Klimatyzator MITSUBISHI MSZ-DM 35VA – 1 szt.
- Klimatyzator LG S18AHP – 1szt.
- Klimatyzator LG S18AHP Inverter - 2 szt.
- Klimatyzator SINCLAIR ASH-12BIR - 5 szt.
- Klimatyzator SINCLAIR ASH-12BIR - 1 szt.
Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zaproszony do negocjacji w tym przedmiocie.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty cenowej.
Urząd zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy bez podania przyczyny. Oferty prosimy przesyłać do dnia 28.11.2023r. do godz. 15:00 na adres e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl