DO SŁUŻBY CYWILNEJ W KP PSP GRÓJEC
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej ogłasza nabór na stanowisko cywilne:
- Inspektor do spraw kwatermistrzowskich
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
KP PSP Grójec
ADRES URZĘDU:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
ul. Strażacka 11
05-600 Grójec
WARUNKI PRACY
Praca biurowa, w godzinach 730-1530. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką, współpraca z Jednostką Ratowniczo – Gaśniczą w Grójcu. Miejsce i otoczenie organizacyjne - techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon,
- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- konieczność poruszania się po budynku – brak windy,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- wynagrodzenie – minimalna krajowa + dodatek stażowy.
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego,
- prowadzenie obsługi mundurowej strażaków, pracowników cywilnych komendy powiatowej,
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych,
- likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku,
- sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej,
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie,
- prowadzenie i aktualizacja danych bazy sprzętowej programu SWD ST,
- realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza i w KSRG,
- inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych,
- obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej,
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
- prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
- wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego,
- w przypadku nieobecności kierownika sekcji w ramach zastępstwa wykonuje jego zadania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie średnie techniczne,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń dotyczących gospodarki mundurowej, mieszkaniowej i transportowej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA DODATKOWE
- obsługa oprogramowania pakietu MS office,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- znajomość sprzętu pożarniczego,
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane prawo jazdy kat. C.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia poświadczone za zgodność z oryginałem, datą i czytelnym podpisem,
- kopia prawo jazdy poświadczona za zgodność z oryginałem, datą i czytelnym podpisem,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo ( Załącznik numer 1),
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, (Załącznik numer 2),
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, (Załącznik numer 3).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy złożyć do: 11.03.2024 r. do godz. 1200. Decyduje data wpływu do Komendy.
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ul. Strażacka 11, 05-600 Grójec.
INNE INFORMACJE:
- Oferty należy przesłać, złożyć w zaklejonej kopercie z wyraźnym dopiskiem na kopercie:
- Oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
- Oferty otrzymane po terminie, niekompletne oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:
I. Weryfikacja dokumentów (12.03.2024 r.)
a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych.
II. Rozmowa kwalifikacyjna (15.03.2024 r.).
III. Ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów (16.03.2024 r.).
IV. Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek
z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
V. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-grojec.
VI. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one zniszczone.
VII. Przewidywany termin zatrudnienia: 01.04.2024 r.
VIII. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (48) 664 23 88 – sekretariat.
IX. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.