Wydawca treści

Promocja - plakat PO WER (IV)

  1. W miejscu realizacji projektu (tj. w PUP Grójec) umieszczono plakaty w formacie A3 w kolorze. Na plakatach umieszczono następujące informacje:
  • nazwę beneficjenta i logo beneficjenta,
  • tytuł projektu,
  • cel projektu,
  • do kogo skierowany jest projekt,
  • wysokość wkładu UE,
  • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl adres www.funduszeeuropejskie.gov.pl,
  • zestaw logo – znaki FE, flagę Polski, znak UE oraz logo beneficjenta.
  1. Informacje na stronie internetowej urzędu pracy dotyczące realizacji projektu zawierające:
  • nazwę programu,
  • informacje do kogo skierowany jest projekt,
  • łączną wartość projektu,
  • zestaw logo – znaki FE, flagę Polski, znak UE oraz logo beneficjenta,
  • okres realizacji projektu.
  1. Promocję projektu wśród pracodawców i bezrobotnych prowadzili również doradcy klienta (pośrednicy pracy i doradcy zawodowi) poprzez:
    informowanie o projekcie bezrobotnych i pracodawców podczas ich wizyt
    w urzędzie, kontakty telefoniczne zarówno z bezrobotnymi jak i pracodawcami, organizowanie spotkań z bezrobotnymi.
  2. Każdorazowo przed rozpoczęciem rekrutacji do poszczególnych zadań w projekcie ukazywały się na stronie internetowej urzędu konkursy (nabory) wniosków od pracodawców lub bezrobotnych.