Zapytanie do składania ofert - Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

Zapytanie do składania ofert

OA.26.15.2025
                                                                                                                

Zleceniobiorcy

 

ZAPYTANIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu, którego wartość nie przekracza 130 000 zł

 
Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) – bez stosowania powyższej ustawy, zaprasza do składania ofert na zakup niżej wymienionego sprzętu elektronicznego.

Lp.

Nazwa

Ilość

1.

Notebook lenovo L13 gen 5 13,3" specyfikacja podana lub lepsza: Ultra 5 125U 16GB RAM 512GB ssd nvme, kamera, mikrofon, wifi, Win11 Pro + office 365 business standard 1year, gwarancja 3 lata

1

2.

Ubiquiti UNAS-Pro +

1

3.

Seagate IronWolf Pro 20TB 3,5 SATA (ST20000NT001)

4

4.

Brother MFC-L5710DW

6

5.

Aparat voip Yealink T33G

6

6.

SanDisk Ultra Dual Drive Luxe USB-C/USB 3.2 256Gb

5

7.

Zestaw klawiatura+mysz bezprzewodowa Logitech MK270

5

8.

Przewód telefoniczny słuchawki (spirala)

20

9.

Lenovo AiO ThinkCentre M70a Gen 6 24", specyfikacja podana lub lepsza: ultra 5 225t, 16GB RAM DDR5, 512 dysk nvme, wifi, lan, kamera, mikrofon, win 11 pro, office 2024 h&b. gwarancja 3 lata

4

10.

Ubiquiti U-CABLE-PATCH-3M-RJ45-BK

10

Jednocześnie informujemy, że:

  • wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe (o ile specyfikacja nie stanowi inaczej) i pochodzić z bieżącej produkcji, a oferowane urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach Unii Europejskiej, tj. oznakowane znakiem CE.
  • dostawa sprzętu ma nastąpić jednorazowo na koszt Zleceniobiorcy w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
  • gwarancja na poszczególne sprzęty musi wynosić co najmniej 24 miesiące, chyba że specyfikacja stanowi inaczej. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego sprzedawca zobowiązany jest odebrać sprzęt podlegający naprawie gwarancyjnej oraz dostarczyć nowy/naprawiony na swój koszt.

Oferta musi zawierać wyszczególniony model oraz producenta każdego elementu składowego komputera (nie dotyczy komputerów brand'owanych typu Dell/HP/Lenovo i inne).

Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto oraz wartości netto i brutto. Zleceniodawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 1).

Zleceniobiorca, który przedstawi najkorzystniejszą zdaniem Urzędu ofertę handlową zostanie zaproszony do negocjacji handlowych w tym przedmiocie.

Oferty prosimy przesyłać do dnia 05.09.2025 r. do godz. 15.00 na adres e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty cenowej.
Urząd zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy bez podania przyczyny.

5,4%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec lipca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec,
woj. mazowieckie
NIP: 7971670296; REGON: 671984086
 

telefon: +48 48 685 01 30
   
e-mail: praca@grojec.praca.gov.pl

Szczegółowy wykaz telefonów
 

Godziny pracy Urzędu: Poniedziałek - Piątek 7.30 – 15.30
Godziny obsługi klientów Urzędu: Poniedziałek - Piątek  8.00 – 15.00

Obsługa dot. zatrudniania cudzoziemców